top of page
logoped_art_5e53dddc05c28.png

DIAGNOZA I TERAPIA

LOGOPEDYCZNA

neurologopedyczna_art_5e53de7c0a957.png

Pomagamy małym dzieciom, przedszkolnym, szkolnym, młodzieży z takimi zaburzeniami

reka_art_5e53e05003417.jpg

TERAPIA RĘKI

czytanie_art_5e53e13d985de.png

Głównym celem terapii ręki jest usprawnianie precyzyjnych ruchów palców i całej dłoni

termio_art_5e53ee1d692c4.png

TERAPIA MIOFUNKCJONALNA

WG A. KITTEL

pecs_art_5e53f17228526.png

Pod pojęciem zaburzeń miofunkcjonalnych należy rozumieć przede wszystkim

DIAGNOZA I TERAPIA NEUROLOGOPEDYCZNA

insens_art_5e53dee057315.png

Głównym celem terapii neurologopedycznej jest diagnoza i terapia zaburzeń

NAUKA CZYTANIA I

PISANIA / TRUDNOŚCI SZKOLNE

rozwoj_art_5e53e1c616dbb.png

Terapia pedagogiczna ma na celu pomoc dziecku w niwelowaniu niepowodzeń

DIAGNOZA I TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ (SI)

Metoda integracji sensorycznej jest jedną z najnowszych kompleksowych metod

OCENA ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO

Test służący do oceny rozwoju psychoruchowego dziecka

KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA

I WSPOMAGAJĄCA SYSTEMEM

PECS (Picture Exchange Communication System)

Kotwica 2
bottom of page